Jeśli jesteście Państwo w tym dziale zapewne mają Państwo problem z kotłem centralnego ogrzewania. Przypominamy, że podajnik, sterownik i dmuchawa to inny dział. Często zdarza się, że użytkownicy mylą uszkodzenie kotła z uszkodzeniem zespołu podającego paliwo stałe uważając, że kocioł to całość. W pewnym sensie mają rację, jednak w większości przypadków gwarantem na podajnik paliwa, sterownik i dmuchawę jest inny producent niż producent kotła (wymiennika). Aby sprawnie przeprowadzić naprawę i przyjąć zgłoszenie prosimy o wybranie odpowiedniego działu. Jeśli uważają Państwo, że uszkodzeniu uległ podajnik, wentylator , sterownik czy inny towar prosimy o powrót klikając TUTAJ i wybranie ponownie konkretnego działu.
Typowe uszkodzenia kotłów to m.in:
- nieszczelność i wycieki wody z korpusu
- urwane drzwiczki
- wydostawanie się spalin na zewnątrz kotła
Jako firma KOM-STER zapewniamy serwis tylko i wyłącznie sprzedawanych przez nas kotłów (wymienników) Naszym dostawcą jest firma STALKOT i uwzględniamy gwarancję TYLKO na kotły firmy STALKOT. Jeśli uszkodzeniu uległ kocioł innego producenta prosimy o kontakt z odpowiednim serwisem wskazanym przez producenta znajdującego się u Państwa kotła. Przypominamy, że osprzętem zajmuje się firma KOM-STER, niezaleznie od tego od kogo zakupili Państwo kocioł. Warunek- osprzęt musi pochodzić z naszej firmy lub z naszej sieci dytrybucji. Egzekwowanie lub nie, gwarancji na kocioł, dotyczy TYLKO samego wymiennika.
Jeśli użytkują Państwo nasz kocioł (kolor niebieski, z logiem firmy STALKOT) prosimy o kontakt z serwisem na nr. (62) 7416-458 Podczas rozmowy ustalą Państwo dogodny termin na usunięcie usterki a my wyślemy do Państwa nasze auto serwisowe.